петак, 22. септембар 2017.

Neću da budemo ravnopravni!

Hoću da plačem a ti da me zagrliš, hoću da zaspim a ti da me pokriješ, hoću da ne mogu a ti da možeš.
Hoću da koračam pored tebe kao dvorska dama, da vodiš a ja da pratim, da mi lepotu ne pokvariš, da mi dostojanstvo ne porušiš.
Neću da budemo ravnopravni!
Hoću da na leđima nosiš život a ja da leđa milujem dok se odmaraš.
Hoću da krvariš kad treba a ja da ti rane lečim. Hoću da se boriš za bolje, a ja da ti bolje na dlanu nosim.
Hoću da grizeš, da te se boje, da ti pred kolenima drhte, a ti od pogleda mog da kloneš. Da si jak koliko si slab, da si ničiji a moj, da sam svoja a tvoja.
Neću da budemo ravnopravni!
Hoću da mi u krilu spavaš, da me na rukama nosiš, da me od vetra čuvaš, da me od sunca kriješ, da ti osmehom ćutim i očima govorim, tako da niko ne vidi, a ti da znaš.
Hoću da me vodiš, a da se ne spotaknem, da ne zaželim da odem, da ni ne znam da postoji drugo mesto na svetu, od doma koji sa tobom imam. Da daš srce, a ja dušu, životu što ga živimo.
Neću da budemo ravnopravni!
Jer ako ne umeš da budeš muškarac dostojan današnjeg sveta, mogu ja i to biti. Sve ja to mogu i sama, samo neću. Jer ni tada nećemo biti ravnopravni, biću daleko iznad tebe.
Nikada mi nećemo biti ravnopravni, ili ti vodi mene, ili ću ja voditi samu sebe. Jer muškarci se ne vode, takva im priroda.


Biljanini Talasi 

Сродна слика


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.