среда, 5. јул 2017.

Blossom Jimmy Choo


Jimmy Choo Blossom je cvjetno – voćna kompozicija koja započinje citrusnim notama i crvenim voćem, među kojim se ističe malina. Nježno cvjetno srce obuhvata slatki grašak i ružu, a iza njega slijedi baza sandalovine i bijelog mošusa.
Miris je dostupan kao 40, 60 i 100 ml Eau de Parfum.


Parfem je kreirao Louise Turner

O sugar honey dečko moj,
Medeni poljubac je moj!
Luda sam i otkačena,mirišem na bombone i šećernu vunu .
Hipoglikemija me puca i zato nosim Jimmy Choo Blossom.
Definitivno jedan od najslađih mirisa koje sam probala ,s velikom dozom mladenaštva i apsolutne neozbiljnosti.

Na ovome svetu ništa ne vredi ako to nemamo s kim podeliti...
tako sam ja podelila, između ostalog, svoju ljubav prema parfemima s Njim, a verovatno sam mu i natuknula koliko mi se svidio ovaj Jimmy, naime dobila sam ga za rođendan od Njega:)

ovo je miris ljeta koji ipak bolje miriše u hladnije dane (nekoliko osoba se složilo!). ljeti, miriše pomalo umjetno. sada je sočan, postojan, velike aure, privlačan i predivan.

Miriše kako i izgleda - rozo, veselo, prštavo, svjetlucavo, ženski. baš ženski i mladenački.
eksplozija voća: brusnice, maline, ribizle, višnje...i još toga. voće, voće i voće, samo to jasno osetim, ostalo možda u tragovima. moguće da će nekima delovati neozbiljno, ali meni paše u potpunosti;)

ovaj parfem je onaj najveseliji i najblesaviji dio mene...a  Njemu puno hvala! :) 

 izvor Pun miris  

 Jimmy Choo Jimmy Choo Blossom Eau de Parfum 60ml Spray

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.