субота, 22. јул 2017.

Ко је Исус Христос

Господ Исус Христос је централна фигура хришћанства, али и живота сваког људског бића. На свима нама је да, током живота бирамо, да ли ћемо прихватити Спасење, које нам Христос нуди или ћемо га одбити у векове векова.

Исус Христос је друго Лице свете Тројице (Свет Тројица је Бог Отац, Бог Син – Исус Христос и Бог Дух Свети).

Он је Реч, Логос, који се оваплотио у људском телу и боравио међу нама, показавши нам Пут Спасења. Ево шта пише у Светом Писму; ”У почетку бешеЛогос (Реч) и Логос беше у Бога и Логос беше Бог. Он беше у почетку у Бога…..И Логос постаде тело и настани се међу нама и видесмо славу Његову као Јединороднога од Оца, пун благодати и истине.” (Јеванђеље по Јовану 1, 1 – 2, 14)

То што пише да Логос беше у Бога, да Логос беше Бог и да постаде тело, значи да Господ Христос има 2 природе; божанску и човечанску. Он је Бог, који је рођен у људском телу.  Господ Исус је Бог у телу.

Разлог због кога је Он, иако Бог, рођен у људском телу лежи у томе, што је само Он могао да принесе жртву за грехове целог људског рода. Ми не можемо да учинимо достојну жртву Богу у наше име, јер смо смртна, ограничена, грешна бића и немогуће нам је да Богу исплатимо свој дуг, који током живота свакодневно чинимо, јер свакодневно и пуно грешимо.

Господ Исус је морао бити жртва за цео људски род. То значи да је Исус узео наше место на крсту, истрпевши казну намењену читавом човечанству. Ко поверује да је Исус умро за све нас и донео нам Спасење, биће спашен од праведног Божијег гнева.

РАЗЛОГ ХРИСТОВЕ СМРТИ НА КРСТУ


Бог је бесконачно Свет, Безгрешан и Праведан. Када ми грешимо, макар и маленим греховима, ми чинимо оно што је насупрот Божијој вољи. Тиме вређамо Бога и стајемо насупрот Његовој Светој Праведности. Бог је бесконачан  и наши греси против Њега су такође на нивоу вечности, јер вређамо бесконачног Бога.

Пошто ни једно људско биће не може угодити Бесконачном и савршеном Богу, јер смо ми ограничени, смртни и грешни, онда нико други не може да отклони наше грехове до сам Бог.

Тако Исус, Бог у људском телу, поневши на свом људском телу све постојеће људске грехе, умире својом вољом мученичком смрћу на крсту, а затим телом васкрсава из мртвих. Васкрсењем побеђује сав грех, зло овог и оног света, као и смрт, а то је све господарило људским родом, држећи га у тами ропства и потчињености силама зла.

После Христове жртве на крсту, на нама је остало само да поверујемо да је Он наш Спаситељ, па гнев Божији и вечна смрт неће доћи на нас.

Вером у Христа и живљењем по Његовим Заповестима, ући ћемо у Царство Небеско. У Светом Писму пише; ”Ко верује у Сина има ЖИВОТ ВЕЧНИ, а ако је непослушан Сину, НЕЋЕ ВИДЕТИ ЖИВОТА, него гнев Божији остаје на Њему.” (Јеванђеље по Јовану 3, 36)

Ево шта је сам Господ Христос рекао;

‘Који верује у мене, има живот вечни…”, (Јеванђеље по Јовану 6, 47)

”Ја сам ВАСКРСЕЊЕ и ЖИВОТ, који верује у мене, ако и умре ЖИВЕЋЕ. И сваки који живи и верује у мене НЕЋЕ УМРЕТИ ВАВЕК.” Јеванђеље по Јовану 11, 25 – 26)

”Зато вам и рекох да ћете ПОМРЕТИ у греховима својим; јер ако НЕ ПОВЕРУЈЕТЕ да ЈА ЈЕСАМ, ПОМРЕЋЕТЕ у гресима својим” Јеванђеље по Јовану 8, 24)


Господ Исус Христос  


Текст у целости преузет са блога Весне Биорац Топциљ

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.