субота, 29. април 2017.

Zašto nas privlače ljudi koji nisu dobri za nas?

Foto: Jonny Lindner/pixabay.com
Stalno si postavljam ovo pitanje: “Zašto me privlače ljudi koji nisu dobri za mene?” A odgovor je iznenađujući, ali zapravo, vrlo jednostavan:

Ranjeni dio mene vrši privlačenje.

Ja znam da pojam “ranjeni dio sebe” može zvučati malo intenzivno, ali objasnit ću.  Svi mi imamo dva dijela sebe: “niže ja” (ili ranjeni dio sebe, emocije, um, ego) i “duhovno tijelo” (više ja, Duša).

Ranjeni dio vas je samo onaj dio vas koji se osjeća nepotpuno, dovodi u pitanje vašu vrijednost; ne osjeća se cjelovito ili se osjeća pogrešno na neki način. Moj ranjeni dio mene je “niže ja”, koje se pita može li se mene voljeti.

S druge strane, imamo i duhovno tijelo. To je vaše više i pravo ja, duša. To je onaj istinski dio vas koji je spojen s ljubavlju, istinom, mudrošću i mirom. Vaše duhovno tijelo nesumnjivo zna koliko ste vrijedni ljubavi i koliko vrijedite.  Na mnogo načina ono se razlikuje od ega.

U svakom trenutku, mi djelujemo iz jednog od ta dva dijela sebe. Mnogi od nas, na žalost, većinu svog vremena djeluju iz stajališta ega. To jest, mi vjerujemo da smo na neki način beznačajni i nemoćni i pokušavamo nadoknaditi taj nedostatak.

Ego traži izvanjske stvari kako bi pronašao potvrdu svoje vrijednosti. Vjeruje da nakon što dobije više – novca, boljeg partnera, bolji posao, bolju kuću, više odmora, itd. – tada će konačno biti sretan.

Ali … nikad ne postaje sretan. Ne za dugo, svakako.  

Njegova sama priroda je da se osjeća nepotpuno. Stoga kada živite kroz perspektivu svog ega, predodređeni ste da se osjećate kao da nešto nedostaje. Takav život nije baš zabavan.

Ego se snažno aktivira kada se radi o romantičnim odnosima, jer u odnosima bivamo najviše povrijeđeni.

Svi smo osjetili razočaranost ili povrijeđenost u nekom odnosu u prošlosti; nosimo sjećanje na ovu ranu u odrasloj dobi (ponekad nesvjesno). Ako je rana iz djetinjstva je i dalje aktivna u vama, vi ćete privući ljude koji će se potaknuti isti osjećaj.

Na primjer, ako ste se u djetinjstvu osjećali nevidljivi ili odbijeni, najvjerojatnije ćete osjetiti slične osjećaje u svojim odnosima kao odrasla osoba. Nesvjesni dio vas je programiran da privuče ljude koji aktiviraju vaše rane. Razlog za to je vaš rast.  

To je frustrirajući dio procesa rasta! Ali razmišljajte o tome na ovaj način: kada se ponavljaju vaše rane, vi ih napokon možete iscijeliti. Ne možemo iscijeliti nešto što ne vidimo ili ne osjećamo; ne možemo iscijeliti stvari koje su nesvjesne! Neugodan osjećaj mora doći na površinu da bi ga mogli prerasti.

I kako rastemo iznad njega? Identificirajući se sa svojim pravim, višim ja.

Zapamtite, vi- duša, vaše Više Ja je dio vas koji zna istinu o vama. Zna da ste dostojni, nevjerojatni, sposobni i moćni. Iz perspektive višeg ja, vi ste potpuni. Da, vi ste nesavršeno ljudsko biće s manama; ali veća istina je: vi ste duša.

Vi ste lijepi.

Vi ste važni.

Vi ste posebni.

Vi ste ljubav.

To je ono što Više ja zna o vama – i želi da i vi to znate.  

Kada prihvatite istinu svoga Višeg sebstva, odjednom možete shvatiti da su “krivi” ljudi bili samo učitelji koji su vas gurnuli u “pravo” stanje uma; stanje uma koje ne dovodi u pitanje vašu vrijednost. Nažalost, ništa nas ne inspirira na rast  više od slomljenog srca.

Vaše Više Ja želi da se identificirate s njim; ono želi da shvatite tko ste vi zapravo. Pronađite ponovno  ljubav u vama i iscijelit ćete svoje odnose – iznutra prema van.


Preuzeto sa Atma.hr

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.