четвртак, 26. јануар 2017.

ХЛЕБ ЗА ДУШУ

После завршене Литургије Свети Сава приђе двојици домаћина и упита их читају ли Свето Писмо, које им је дао.
- Почео сам да читам, ал' ништа не разумем, па сам се оставио тога - рече први.
- Само ти читај! - рече Свети Сава.
- Ако ти не разумеш, ђаво разуме и бежи и анђели разумеју и долазе ти у помоћ!
- А ја сам га цело прочитао! - похвали се други - и сад ми више не треба, па ћу ти га вратити!
- А јеси ли ти јуче јео хлеба? - упита га Свети Сава.
- Јесам!
- А прекјуче? А месец дана уназад? А протекле године?
- Хвала Богу, углавном јесам - одговори човек помало зачуђено.
- Е, сада си миран! Најео си се, па одсад живи без јела до краја живота!
- Човече Божји, то не може бити! - побуни се сељак.
- Не може тело живети без јела!
- Не може ни душа да живи ако сваки дан не једе, а хлеб за душу - то је Свето Писмо, жива реч Божија! Нека га свака српска кућа има и сваки дан бар по једно поглавље чита, нека слуша свога свештеника и праву веру држи, па ће многа добра видети!
`

Преуз. из: ''Светосавског звонца'' бр. 8/2012.
  
Света Петка Ђунис

Image may contain: sky and outdoor  

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.