уторак, 20. децембар 2016.

Ovo je ono što biram biti – sada!

http://i1.wp.com/alternativainformacije.com/wp-content/uploads/2016/12/aid76574-728px-Love-Life-Step-1-Version-2.jpg  

Koja sam prava ja? Ona nasmiješena ili ona zgažena? Zdrava ili bolesna? Koji je moj pravi život? Onaj pun sreće i veselja ili onaj pun opasnosti i straha?

Tko bi ga znao!?

Nekako, ipak, za onaj pun sreće, zdravlja i veselja glasam! Narod kaže: ono što te ne ubije te ojača.

I zato biram biti sretna, vesela i zdrava. Koliko god zvučalo kao floskula – biram prihvati ono što ne mogu promijeniti i mijenjati ono što ne mogu prihvatiti.

Biram učiti, raditi, truditi se, putovati, činiti stvari koje me vesele. Biram činiti stvari koje me čine da se osjećam se živom. Biram zdravo jesti, ne piti, ne pušiti, šetati, meditirati, kreirati. Biram činiti stvari koje podržavaju mene i moj organizam i u tome uživati.

Biram ne gunđati zbog onog što mi se sviđa ali nije baš pametno jesti, piti ili raditi. Biram biti sretna jer radim stvari koje su dobre za mene, moje biće i moje tijelo. Ali biram se i ne gristi kad nešto od nabrojenog izignoriram, kad zgriješim ili pogriješim. U tome možda i jest čar života. Nitko nije idealan. 

Svi ponekad napravimo stvari kojima se ne ponosimo, svi ponekad pogriješimo. (Nedavno mi je, nakon ‘izgreda’ koji mi se dogodio, jedan pametan čovjek rekao: ‘Neki put je stvarno teško uskladiti prioritete i događaje pa osobno ne bih od radio od buhe slona. Svakome se dogodi. Nema tu pravih i krivih odluka. Sad si ovako, drugi put ćeš drugačije’. – HVALA, Ivane, što si me na to podsjetio.)

Biram dakle uživati u životu.

Biram ne gledati ružne vijesti. Biram ne uzrujavati se zbog političara koji se ne uzrujavaju zbog mene. Biram ne bojati se gripe. Biram ne strahovati od terorizma. Biram ne mrziti cijeli svijet. Biram ne mrziti ljude različite od mene, time se ponositi i u tome uživati. Biram ne hraniti se crnilom.

Biram gledati lijepe vijesti. Biram veseliti se dobrim odlukama koje su političari donijeli. Biram veseliti se zdravlju. Biram uživati u mirnim dijelovima svijeta. Biram voljeti svijet oko sebe. Biram poštovati i one koji vide svijet drugačije od mene. Biram voljeti i cijeniti raznolikost.

Biram otpuštati sve strahove koji me ugnjetavaju, jedan po jedan.

Biram ne mijenjati druge, biram mijenjati sebe.

Biram reći NE kad vidim da svijet i ljudi previše traže od mene. Biram reći NE i nasmiješiti se kad me netko iživcira. Biram sebe, svoj mir i svoju sreću. Biram znati da zbog toga nisam loša. Jer naučila sam – jedino kad sam mirna i sretna ja, jedino tada doista mogu usrećiti i druge. Jedino kad sam mirna i sretna ja, mogu biti dio društva koje je sretno i koje čini druge sretnima.

Umjesto biti divljak koji se gura, pati, urla, plače i vrišti jer ne može reći NE svijetu i onima koji ga 
gnjave, biram staviti sebe na prvo mjesto.

Umjesto biti luda koja se suludo trudi udovoljiti svima oko sebe, a potom im zamjerati što me iskorištavaju, biram biti sretna i nasmiješena.

Biram staviti sebe, svoje dijete, svoju obitelj i svoje prijatelje na prvo mjesto. Biram sve ono i sve one koji su meni važni staviti na prvo mjesto.

Ali, odlučno prije svih, biram voljeti sebe. Biram prije svega raditi ono što podržava mene. Biram biti sebična, ako hoćete. Jer tek kada sebi to dozvolim, mogu to mirne duše dozvoliti i drugima. Tek tada mogu voljeti iz sveg srca sebe, druge i svijet koji me okružuje. Tek tada mogu voljeti život i uživati u njemu.

Biram ružičaste naočale a bacam crne! La vita e bella.

-Dušica Ripli

Izvor  
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.