субота, 8. октобар 2016.

МОЛИТВА СВЕТОМ АРХАНГЕЛУ ЈЕГУДИЛУ - СУБОТА

  Молитва Архангелу Јегудилу


Молитва светом Архангелу Јегудилу се чита суботом. Св. Јегудил – славитељ Бога. Изображава се: у десној руци држи венац златан, а у левој трострук бич.




МОЛИТВА СВЕТОМ АРХАНГЕЛУ ЈЕГУДИЛУ

Свети Архангеле Божији Јегудило, свагдашњи помоћниче свих који се подвизавају на путу Хритовом, пробуди и мене из тешке лењости и подвигом добрим укрепи ме. О велики Архангеле Божији Јегудило, ти си ревносни заштитник славе Божије: ти побуђујеш на прослављање Свете Тројице; пробуди и мене од сна греховног да бих славио Оца и Сина и Светога Духа, и умоли Господа Сведржитеља да сагради у мени чисто срце и дух прав обнови у утроби мојој, и да ме утврди Духом владалачким да бих се клањао духом и истином једином и истинитом Богу – Оцу и Сину и Светоме Духу, сада и увек и у векове векова. Амин.
Објаву припремила
Анђелка Кузмановић
                



                  



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.