субота, 13. август 2016.

Sergej Ćetković - Reci da (Official video)

  



Reci da

Ne govori ništa, pusti neka oči napišu
Po tišini k’o po platnu svaku riječ.

Prošli mi smo pola svijeta, dobrog, a i lošeg bilo je,
Al’ samo ti si znala moje tajne sve.

Kad se duša kao nebo otkrije, ni sa jednom ne bih bio radije,
Kao sa tobom, kao sa tobom...


Ref:



Samo reci da, reci da ćeš biti jedina
Ova duša samo tebi pripada
U dobru i u zlu...


Reci da, pa da ovo srce zaigra,
Kao prvi put na tvojim usnama,
Budi moja, budi tu, do kraja vremena
...

Ne govori ništa, pusti da te ljubim jedina
Nek te ove moje ruke zagrle,
Prošli mi smo pola svijeta, dobrog, a i lošeg bilo je,
Al’ samo ti si znala moje tajne sve...




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.