понедељак, 29. август 2016.

„НЕ ПЛАШИТЕ СЕ, ДЕМОН ВАМ НЕЋЕ МОЋИ НИШТА!“

 





„Ево шта ћу вам рећи! Ви сте мени једном говорили да враг пуста стреле своје на вас! Не плашите се! Ни једна вас неће дотаћи, никакве нечистоте се не плашите. Само примите мој савет као правило и послушајте: Читајте ујутру и увече испред ваших молитава та два псалма – 27.-и и 90.-и, а испред њих велики Архангелски поздрав «Богородице Дево, радуј се». Ако будете тако чинили ни огњем вас неће узети, ни водом потопити! После тих речи старац је устао са столице, загрлио ме неком посебном снагом и громогласно узвикнуо: Више ћу вам рећи! Ни бомбом разнести! Ја сам пољубио његову руку а он опет к мојему уху: Ни бомбом не могу разнести! А на сваку нечистоту не обраћајте пажњу! Шта вам ђубре може учинити! Ето о томе сам хтео с вама побеседовати. А сада идите са Господом!..“ Ово је духовни савет старца Јована Оптинског којим се побеђују нечисте силе!



 Света Петка Ђунис

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.