недеља, 27. март 2016.

Oliver Dragojevic - U Mom Zagrljaju

 







Čuvam za tebe jedan zagrljaj, jedne usne što ti ime spominju
ne znaš da tek kad svemu dođe kraj, prave ljubavi tek onda počinju
kad jutro krene preko prozora znat ću da nisi moja
ljubav, daj mi ljubav svoju, spasi dušu moju
bez tebe je prazna
samo ljubav, daj mi ljubav koju odnjet ćeš u zoru
nitko nek ne sazna ovu noć
nitko nek ne sazna da si tu
u mom zagrljaju

Čuvam za tebe jedan poljubac, jednu pjesmu što ju nikad ne pjevam
vjeruj mi sve bi još za tebe ja
i nema noći kojom te ne dozivam
Kad jutro krene preko prozora znat ću da nisi moja
ljubav, daj mi ljubav svoju, spasi dušu moju
bez tebe je prazna
samo ljubav, daj mi ljubav koju odnjet ćeš u zoru
nitko nek ne sazna ovu noć
nitko nek ne sazna da si tu
u mom zagrljaju

Ljubav, daj mi ljubav svoju, spasi dušu moju
bez tebe je prazna
samo ljubav, daj mi ljubav koju odnijet ćeš u zoru
nitko nek ne sazna ovu noć
nitko nek ne sazna da si tu
u mom zagrljaju...
















Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.