субота, 27. фебруар 2016.

Obećavam da ću…

Ako se ikada budem ženio, ovo su obećanja koja bih želeo da ispunim svojoj ljubavi mog života.
 
Obećavam da ću se uvek truditi da budeš u mojim očima. Iako jednog dana ostarimo i budemo naborani, ja ću i dalje gledati tvoju istinsku lepotu.
 
Obećavam da ću slušati, ali neću ćutati. Hoću da slušam tvoje srce. Uvek ću govoriti zato što mi je stalo više do tebe nego do čuvanja mira.
 
Biću dovoljno hrabar da budem svoj koliko često mogu. Iz nekog ludog razloga zaljubila si se u mene i ja želim da tako i ostane.
 
Obećavam da ću te dodirivati. Svaki dan.
 
Obećavam da ću uvek biti tu za tebe. Ja ću biti tvoja leđa i uvek ću te čuvati kad zatreba.
 
Obećavam da ću te podržati kad god mogu. Ne želim da rešavam tvoje probleme, ali želim da te držim za ruku dok ti to radiš.
 
Obećavam da ću biti tvoj najvredniji student. Studiraću fakultet tvoga srca i radovaću se kad budem diplomirao.
 
Obećavam da ti nikad neću dozvoliti da spavaš, a da ne znaš da te volim. Šta god bude bilo potrebno, ja ću ti pokazati da te volim.
 
Obećavam da ću biti iskren. Znaćeš me i nećeš se bojati, jer ćeš znati sve moje najveće strahove.
 
Obećavam da ću prihvatiti sve od tebe. Tvoje strahove, tvoje snove, tvoja nadanja i tvoje ljubavi. Ono što te čini prelepom za mene je kombinacija svih tih stvari.
 
Obećavam da ću znati ko si. I da nikada neću učiniti nešto da postaneš neko drugi.
 
Obećavam da ćeš biti uzbuđena. U rutini nema mesta za ovakve dve ljubavi kao što smo mi.
 
Obećavam da ću biti u ovom trenutku. To je sve što imamo i lepše je kada sam sa tobom u tome.
 
Obećavam da kada naše vreme na Zemlji prođe, čak i tada ću te još uvek voleti i ako budem mogao, naćiću te i držaću te još jednom.
 
Kao znak moje ljubavi.
 
Dajem ti moje srce.
 
Dok nas ljubav ne rastavi.


Izvor: soloparentmag.com 


 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.