четвртак, 17. септембар 2015.

Moji omiljeni SALCICI...


Резултат слика за salcici


U pola litre mlake tecnosti( 250ml mleka+250ml vode) izmrviti 20 gr.svezeg kvasca,dodati 3 kasike secera,posuti sa malo brasna i ostaviti da nadodje. Dodati 1 dcl ulja,2 ravne kasicice soli,2 -3 zumanca, malo narendane kore limuna, 1 dcl belog vina (a i ne mora,ali je lepse testo) i brasna da se zamesi mekse testo. Ja potrosim 1 kg brasna. Umesi se glatko testo i ostavi da odmara pola sata. Razvuci testo sto tanje pa premazati sa vec pripremljenim salom. 1/2 kg samlevenog sala dobro izraditi i premazati preko testa ( jednu polovinu sala). Presaviti testo na sve cetiri strane,ostaviti da odstoji 15 min. pa ponovo rastanjiti testo,premazati salom i presaviti. Treci put sve to uraditi ali bez sala. Ostaviti da se testo odmori jos 15 min. Razvuci testo na debljinu oko 1/2 cm pa seci kvadratice po vasoj zelji, u jednom uglu staviti komad cvrstog pekmeza i saviti u zeljeni oblik. Redjati u pleh, ostaviti jos desetak minuta pa peci na temper. od 200 stepedi dvadesetak minuta(tako ja to u mojoj rerni). Izvaditi iz rerne i jos vruce uvaljati u prah secer sa vanilom . PRIJATNO VAM BILO !!! 

Lakse mi je raditi nego pisati recept емотикон smile

Olga Glumac Veljković

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.