субота, 8. август 2015.

Slušaj, svete!


Jeste, puno pričam, puno pišem.
Ali imam potrebu da svašta kažem tebi, svete!
Život je kratak. Šta ako nešto propustim, zaboravim, ne stignem, nema dan 48 sati? Svašta me zanima, jer sam svesna da postoje skrivena znanja, skriveni delovi sveta ili pak samo daleki, a ne može čovek sve da obiđe, vidi i upije. Nekad se osećam kao onaj šegrt kod berberina koji je video u cara Trojana kozje uši pa je otkopao rupu, rekao šta ima, a onda svirala "rekla" svoje. I tako gledam kako su ljudi čudni, a možda sam i ja čudna. Kako prećutkuju, govore sebi u bradu, u jamu, guše se, a većina tih ljudi je dobra. Strah ih da kažu bilo šta. Da kažu komšiji da im smeta glasna muzika, da kažu prijatelju da je ovo poslednji put da ga čekaju tu, da kažu partneru da znaju da ih laže, da kažu kolika im je plata i da im je teško. Nije to sramota. Nego se svi ti osećaju glupo što nemaju to kome da kažu.
Svi pričaju, niko ne čuje onog drugog, nego svako čuje svoj eho. I to je dovoljno. Da odzvanja. Opet, nekad se probudim i kažem sebi da danas moram nešto da podelim sa drugima, bilo da je to neki tekst ili slika ili bilo šta, ali to je kao onaj balon helijumski, moram da ga pustim u nebo. Da ode što dalje. I ne tražim ništa od njega. Ali sve što ode gore, mora da padne na zemlju. Sve se to nekako vrati.
Ja ću pisati, više nego do sad,  da mi bude lakše.  Da se stavi pečat na sve, da ne budu samo reči raštrkane.
PS. Nego probajte da se oslobodite te "knedle" u grlu, imate fejs za to, a imate i drvo negde tu, pa kažite u to drvo, ako ne možete naglas. Da vama bude lakše. 

Jovana Vilimonović

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.