петак, 10. јул 2015.

Rodja Raicevic - U tebe sam zaljubljen (HD + LYRICS)

  


    U TEBE SAM ZALJUBLJEN tekst

Reci cu ti, necu kriti
u tebe sam zaljubljen
cini mi se zivot ceo
cekao sam na tebe

Preko moga pustog srca
sibali su vetrovi
sve dok tebe sreo nisam
ziveo bez ljubavi
 

Ja mirnu luku nisam imao
pored svake ja bih sidro digao
ne moze vetar jedra da mi pokrene
pored tebe pustio sam korene

Sretao sam u zivotu
svetice i gresnice
sve su one srcu mome
bile ptice selice



Rodoljub(Rođa) Raičević je rođen  11. 07,1957. godine u Nikšiću u Crnoj Gori.
Kao mlad nastupao je po raznim kafićima i restoranima u Budvi. Zatim je
prešao u Beograd, gde je upisao Muzičku akademiju i stigao do završne
godine, tako da je ostao večiti apsolvent. Pevao je i svirao u  elitnim
beogradskim restoranima. 1993. godine objavljuje prvi album za PGP RTS
pod kompozitorskom palicom Dragana Brajevića Braje, sa koje se izdvaja
pesma “Tako je suđeno”.

U međuvremenu osvaja nagrade na brojnim festivalima i snima duetske
pesme sa Vladom Georgijevim i Mirom Škorić. Pored pevanja bavio se i
komponovanjem i tvorac je mnogih hitova Ane Bekute, Indire Radić,
Cakane, kao i pesme “Tebi moja mazo” koja je proslavila crnogorskog
pevača Srđana M.

Zanimljivo je takođe da se pored pevanja bavio i slikanjem i da je 2001.
godine planirao da održi likovnu izložbu. Za decembar je zakazao i
solistički koncert kao i izložbu slika, ali je nažalost u nedelju
7.oktobra pronađen mrtav u svom stanu, kako je objavljeno od prekomerne
doze droge.  Živeo je povučeno i nije se ženio. Proslavio se pesmama:
“A ja imam tebe”, “Splavarska”, “Ravnica”, “Da Bog da ničija bila”,
“Čuvaj se”, “Ne bih ja” i mnoge druge. 2001. godine je objavio svoj
poslednji album za “City records” sa koje se izdvojio sigurno njegov
najveći hit “Da Bog da tebe ko mene”.



 Izvor http://poznati.info/rodja-raicevic-biografija/

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.