четвртак, 14. мај 2015.

Marija Serifovic Znaj da znam

  



 Kada dodje mesec maj
i dan cetrn'esti
eto meni povoda
da te zovem pozovi i ti

Lizni prst, okreni stranu
ma sta ti uopste trazis s njom
al' kad tad cuces kako ti pevam
da bices opet moj


Znaj da znam
s kim spavas ali nebitno je to
vazno je kog' sanjas
i s kim bi se budio

Znaj da znam
s kim spavas, ali nebitno je to
vazno je da znam kog' sanjas
i s kim bi se budio

Kada dodje mesec maj
i dan cetrn'esti
eto meni povoda
da te zovem, pozovi i ti

I mada znam sta bi bilo sada
ja bih s tobom ponovo
i neka me je i bolelo tada
al' bilo je samo s tobom




I ne želim da, kada te za 10 godina budu pitali za mene, tvoj odgovor
bude: “Ne znam, nisam je vidio godinama…”, već “Eno, čeka me kući!”

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.