среда, 1. април 2015.

Najlakši put do sreće

 http://alternativainformacije.com/wp-content/uploads/2015/04/sre%C4%87a.jpg

Ljudi često misle da žele novac, odnose, materijalne stvari, ali ono što uistinu žele jest sreća. Bogatstvo, zdravlje i odnosi samo su nagrade koje proizlaze iz sreće. Sreća je stanje vibracije koje je u skladu sa svemirom. Kao što već znate, iste vibracije imaju tendenciju međusobno se privlačiti, tako da će vibracija sreće privući još više bogatstva, boljih odnosa i boljeg zdravlja jer će te stvari donjeti još sreće u vaš život, a nalaze se u istoj vibraciji. Ako krenete za novcem, možda ga ne uspijete dobiti, ali ako idete za srećom, novac će vam doći. Isto se odnosi i na odnose i zdravlje.
Vjerujem da je glavni cilj u životu postići stanje blagostanja, ili jednostavnije rečeno sreće. Postoji li lakši način ostvarivanja sreće? Odgovor je da! I ja ću vam pokazati kako. Naučio sam jednu izreku Dr. Wayne Dyera koju nikada neću zaboraviti. Izreka glasi: „Kako mogu služiti?“ Dr. Dyer je rekao da prije svojih seminara uvijek meditira, a zatim ponavlja izreku kao mantru „Kako mogu služiti…Kako mogu služiti?“ Nikada ne nosi bilješke sa sobom, a kada govori, riječi mu jednostavno dolaze. Zna točno što reći i što poučavati. Dr Wayne Dyer je jedan od mojih omiljenih uzora. Postigao je velike uspjehe u gotovo svim područjima svog života. Vjerujem da je najvažnija stvar u uspjehu Dr. Wayne Dyera ova mantra „Kako mogu služiti?“
Zapitajte se sada „Kako mogu služiti?“ To je ključ krajnje sreće i ispunjenja u životu.
Želio bih podijeliti s vama neka vlastita iskustva. Najugodnija stvar u mom životu, u ovom trenutku, je pisanje članaka koji mogu poboljšati kvalitetu života ljudi. Kada god završim s pisanjem članka osjetim pozitivnu energiju u cijelom svom tijelu. Ponekad se začudim! Odakle dolaze te informacije? Kako uspijem napisati toliko članaka koje svaki tjedan čita tisuće ljudi? Napokon sam shvatio da je tajna unutar izreke „Kako mogu služiti?“
Svaki put kada pišem članak za svoj e-bilten, sjednem ispred svog računala i zapitam se „Kako mogu služiti? Kako mogu služiti?“ Začuđujuće, ideje dolaze, ja stavljam svoje prste na tipkovnicu, a riječi samo počinju teći.
Nisam znao kako taj proces funkcionira, sve dok jednog dana nisam shvatio da informacije ne dolaze iz mene, dolaze od Boga (ili Više inteligencije), ja sam samo kanal kroz koji informacije prolaze. Ja sam kanal koji je Bog/Izvor stvorio da služi svijetu. Zato što postojim radi toga, kada služim, osjećam pozitivnu energiju i sreću.
Otkrio sam da je moja životna svrha služiti, a mislim da se to može primijeniti na sve. To je ono što Bog/Izvor želi da naučim, to je ono što Bog/Izvor želi da također i vi naučite. Bit ćete jedino sretni kada shvatite istinu. „Vaša životna svrha je služiti.“ Siguran sam da ste čuli da „Ako tražite sreću za sebe, uvijek će vas izbjegavati, ali ako tražite sreću za druge, i sami ćete je naći.“ Znam da sam zbog toga sretan svaki put  kada završim članak, osjećam se sretno jer znam da će moj članak pomoći tisućama ljudi, te će promijeniti svijet do neke male mjere.
Možda 90% ljudi neće ništa napraviti kada pročitaju moje članke, to je narav čovjeka, ali znam da će se njihova svjesnost proširiti dokle god ih čitaju, te će vidjeti razliku nakon dužeg vremena. Za onih 10% ljudi koji ipak poduzmu nešto, znam da će im moje riječi promijeniti život na bolje. Radim predivnu stvar! Ponosan sam na to. Sretan sam zbog toga.
Stoga, počevši od danas, pronađite način kako pomoći drugim ljudima. Pronađite način kako služiti. Postat ćete ovisni o tome, jer je ugodno pomagati drugima.Vaša pomoć će promijeniti život ljudima.
Često primam elektronsku poštu od svojih pretplatnika koji me pitaju za pomoć. Možete li zamisliti koliko sam sretan kada im odgovorim na pitanja? Znam da će se život te osobe promijeniti na bolje zbog mojih riječi. Kako je to predivno!
Ovdje je tajna koju želim da znate…
Osoba koja najviše profitira nije osoba kojoj pomažete, nego vi sami. Možda vam to zvuči čudno, ali je istina, a nalazi se pod upravom univerzalnih zakona uzroka i posljedice. Sve što uzrokujete da drugi osjećaju će vam se vratiti, i to uvećano. Ako kod ljudi uzrokujete da osjete ljubav, vi ćete imati više ljubavi u životu; ako pomognete drugima ostvariti bogatstvo, vi ćete imati više u vlastitom životu; ako pomognete drugima da uspiju, vi morate uspjeti. To je zakon svemira i nikada ne iznevjeri. Stoga, što god želite doživjeti  u svom životu, prvo pomognite drugima da to dožive. To je najbolji način ostvarivanja vlastitih želja i najlakši način ostvarivanja sreće.
 
- Song Chengxiang

Izvor 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.