уторак, 11. новембар 2014.

Sve dok tebe nisam sreo - Blagoje Baković





Lepše je tebe čekati 

Ako već ne znaš neka ti
Dojave tajne niti
Lepše je tebe čekati
Nego sa nekim biti

Jer u toj velikoj nagradi
Dok čekajući te po duši
Tvoj mi nedodir sagradi
Što neko dodirom sruši



***



Sve dok tebe nisam sreo 


Diže li se da li stasa
Pripe li se do tvog glasa
Iz daljine šum topola

Sve dok tebe nisam sreo
Mislio sam da sam ceo
Nisam znao da sam pola



***



Molitva za mrava koji se zaputio ka Carigradu 

Koji si dao svemu snage da može, ići, ići
Nekome da već stiže, nekome da će stići

Pomozi onom mravu konjanik što ga je pito-
Znaš li da ti u Carigrad neće ni hiljadito

Koleno stići. Kud si se zaputio, mrvo?
Znam-reče mrav, ozdolj, al da ti ne kažem, prvo,

U Carigrad da stignem, to meni nije važno
I ne tugujem zbog toga, nije mi oko vlažno

ja jesam mrav, al ne gubim nadu,
Da će mi život proći na putu ka Carigradu 



***

Izvor    Antologija

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.