субота, 18. октобар 2014.

Duga za Putina

Ispred mene Putin iza mene duga kao Božji znak

 

 Duga u ljudskoj istoriji ima više značenja. Suštinsko značenje je da ona predstavlja simbol zaveta i obećanja Gospoda Boga koje je dao Noju nakon potopa da nikada više neće potopiti ljudski rod zbog greha, kao što je to uradio sa Velikim potopom. Dok god ima duge na nebu ona će Gospoda podsećati na obećanje dato ljudima. Priča je iz Starog zaveta, I Knjiga Mojsijeva.

   

Pogrešno prihvaćena kao prirodna dok je, nakon odgovarajuće analize, jasno da je njen karakter NATPRIRODAN, što je u savršenom skladu sa Jedinim dokumentom koji otkriva ne samo UZROK, već i SVRHU ove veličanstvene pojave, kao još jedan bitan momenat jer je opšte poznato da svaka pojava ima svrhu, o čemu Božja Reč, za razliku od pristrasne većine naučnog sveta, takođe jasno govori: 

    

I reče Bog Noju i sinovima njegovijem s njim, govoreći: A ja evo postavljam zavjet svoj s vama i s vašim sjemenom nakon vas, I sa svijem životinjama, što su s vama od ptica, od stoke i od svega zvijerja zemaljskoga što je s vama, sa svačim što je izašlo iz kovčega, i sa svijem zvijerjem zemaljskim. Postavljam zavjet svoj s vama, te otsele neće nijedno tijelo poginuti od potopa, niti će više biti potopa da zatre zemlju. I reče Bog: evo znak zavjeta koji postavljam između sebe i vas i svake žive tvari, koja je s vama do vijeka: Metnuo sam dugu svoju u oblake, da bude znak zavjeta između mene i zemlje. Pa kad oblake navučem na zemlju, vidjeće se duga u oblacima, I opomenuću se zavjeta svojega koji je između mene i vas i svake duše žive u svakom tijelu, i neće više biti od vode potopa da zatre svako tijelo. Duga će biti u oblacima, pa ću je pogledati, i opomenuću se vječnoga zavjeta između Boga i svake duše žive u svakom tijelu koje je na zemlji. I reče Bog Noju: to je znak zavjeta koji sam učinio između sebe i svakoga tijela na zemlji. (1. Mojsijeva 9,8-17) 

Neka je, zato, dragi prijatelji religije, posebno Hrišćanstva, Starog i Novog zaveta, koje daje odgovore na sva suštinski važna pitanja, slava i hvala Bogu za ovaj divan znak Njegove ljubavi i brigovodstva 


Duga je vidljivi znak zaveta Božjeg u tome što sve teče po Božjem planu i konačnom uništenju greha i zla permanentno, čovek mora prihvatiti da ce borba između dobra i zla jednom okončati i to kad sva intelegencija svemira eventualno prepoznaje da sotonina vladavina nasilja i terora, je samouništavajuča, u suprotnosti Božje vladavine, utemeljena na nesebičnoj ljubavi koja je nepropadljiva i večna kao što je Bog sam i njegov zakon.


.

I Knjiga Mojsijeva, 9 glava

.
1 Bog je blagoslovio Noja i njegove sinove i rekao im: „Rađajte se i množite se i napunite zemlju.
2 Neka vas se boje i neka pred vama strahuju sva stvorenja na zemlji, sva stvorenja koja lete po nebesima, sve što se miče po zemlji i sve morske ribe. U vaše je ruke sve to predato.
3 Sve životinje što se miču i što žive neka vam služe za hranu. Sve vam to dajem, kao što sam vam dao i svo zeleno bilje.
4 Samo ne smete jesti meso s njegovom dušom, to jest s njegovom krvlju.
5 A i vašu ću krv, vaše duše, tražiti. Tražiću je od svake životinje, i od svakog čoveka, od njegovog bližnjeg, tražiću čovekovu dušu.
6 Ko god prolije čovekovu krv, i njegovu će krv proliti čovek, jer je Bog po svom obličju načinio čoveka.
7 Rađajte se i množite se, neka vas bude mnogo na zemlji i napunite je.”
8 Zatim je Bog rekao Noju i njegovim sinovima:
9 „Evo, sklapam savez s vama i s vašim potomstvom posle vas,
10 I sa svim živim dušama koje su s vama, s pticama, sa stokom, sa svim drugim zemaljskim stvorenjima što su s vama – sa svim što je izašlo iz barke, sa svim stvorenjima na zemlji.
11 Sklapam savez s vama: Nikada više nijedno stvorenje neće izginuti od voda potopa, i nikada više neće biti potopa da opustoši zemlju.”
12 Bog je još rekao: „Ovo je znak saveza koji sklapam s vama i sa svim živim dušama koje su sa vama, za sve naraštaje, doveka.
13 Svoju dugu stavljam u oblak, i ona će služiti kao znak saveza između mene i zemlje.
14 I kad god navučem oblak nad zemlju, tada će se u oblaku pojaviti duga.
15 Ja ću se setiti saveza između mene i vas i svih živih duša svake vrste. I nikada više od voda neće nastati potop da uništi sva stvorenja.
16 Duga će se pojaviti u oblaku, i ja ću je videti i setiću se saveza koji će doveka trajati između mene i svih živih duša, svih stvorenja na zemlji.”
17 Bog je ponovo rekao Noju: „Ovo je znak saveza koji sklapam sa svakim stvorenjem na zemlji.” 


Duga za Putina 

 

Izvor http://javolimputina.blogspot.com/


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.