уторак, 23. септембар 2014.

Stiže jesen 2014...•*"*•♪♫•✿•*"*•♪♫•✿•*"*•♪♫•✿•*"*•♪♫•✿

 “Voleo sam jesen.
Jedino godišnje doba koje je Bog osmislio
samo da bi stavio svu lepotu u njega.”

– Li Majnard

 


Retrospektiva 2

popetov1
   


                                              Klapa Kampanel - Lud i zanesen


Lito već dolazi kraju
a tu kraj mene si ti,
ništa drugo ne triba mi
osim tvoje ljubavi

Jesen je pustila svoje
žute i crvene boje
a kišu već čujem u daljini,
polako dolazi


A sve dok ljubim te ja
i sve dok ljubiš me ti
u našoj postelji lito
još uvik vri,
a ja lud i zanesen
ne marim za jesen
šta dolazi

A sve dok ljubim te ja
i sve dok ljubiš me ti
u našoj postelji lito
još uvik vri,
a ja lud i zanesen
ne marim za jesen
šta dolazi

Lito već dolazi kraju
i ptice na grani znaju
da pivan ti pismu sad
o ljubavi
dok lito odlazi

A ja lud i zanesen
ne marim za jesen
šta dolazi


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.