понедељак, 2. септембар 2013.

Slatka prica za laku noc

Bilo jednom jedno dijete spremno da se rodi. Jednog dana to je dijete upitalo Boga: „Cujem da me sutra šalješ na Zemlju? Ali, kako cu ja tamo živjeti kad sam tako malen i bespomocan?“
Bog je odgovorio: „Izmedu mnogo andela izabrao sam jednog za tebe.“
„Ali“, kaže dijete, „tu na nebu ne radim ništa osim što pjevam i smijem se. To je ono što mi treba da budem sretno!“
Bog kaže: „Tvoj ce ti andeo pjevati svaki dan. Osjecat ceš ljubav svoga andela i bit ceš sretno.“
„A“, kaže dijete, „kako cu razumjeti što mi ljudi pricaju kad ja ne govorim njihovim jezikom?“
„To je lako“, kaže Bog, „tvoj ce ti andeo govoriti najljepše i najslade rijeci koje ceš ikada cuti i, s mnogo strpljenja i pažnje, tvoj ce te andeo nauciti pricati.“
Dijete je pogledalo Boga i reklo: „A što da radim kad poželim razgovarati s tobom?“
Bog se nasmijao djetetu i rekao: „Tvoj ce ti andeo spojiti rucice i nauciti te kako se moli.“
Dijete kaže: „Cujem da na Zemlji ima zlih ljudi ……. Tko ce me zaštititi?“
I Bog zagrli dijete i kaže: „Tvoj ce te andeo braniti i po cijenu svog života!“
Dijete tužno kaže: „Ali nikad te više necu vidjeti!“
Bog kaže: „Tvoj ce ti andeo uvijek govoriti o meni i naucit ce te nacin kako da se meni vratiš, iako cu ja uvijek biti uz tebe.“
U tom trenutku na nebu je zavladao mir, ali su se vec mogli cuti glasovi sa Zemlje. Dijete je brzo nježno upitalo: „Bože, ako sada moram ici, reci mi barem ime moga andela.“
Bog kaže: „Ime tvoga andela nije uopce važno, ti ceš ga zvati ……. MAMA!“


http://www.tulumarka.com/






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.