субота, 23. март 2013.

Buđenja čakre - Sakralna čakra




Ključne reči: fizička zadovoljstva, emocije, seksualnost, kreativnost, bolesti zavisnosti, spontanost, uživanje života, dodir, saradnja, kontrola granice i ograničenja, regeneracija, trauma.

Neravnomeran Sakralna Čakra: zloupotreba hrane i porušenih u ishrani obrasce, droge, alkohola, nedostatak fizičke aktivnosti, traume, zavisnost odnosa.

Sakralna Čakra u ravnoteži: kreativnost, spontanost, radost, instinktivno ponašanje, radost življenja.

Intuicija radi na mnogo načina. Kada nosim jutros i našao da sam izvukao iz plakara narandžaste majice i košulje pretežno narandže, znao sam da je vreme da pređete na drugi posao, sakralna čakra. Prvo, reč ili dve o imenima sakralne čakre, koje neki nazivaju i seksualnu čakru. Ime seksualnog same čakre pokazuje šta kontroliše drugu čakru. Jednom sam čuo objašnjenje da kada kažemo seksualna čakra, uhvati samo deo imovine i njenog funkcionisanja. Tako da je bolje da zovemo svetim.

Za uravnovšanje i jačanje energetske sakralnu čakru je pogodna baza za informisanje vodu, voda je dodao informacije, a takođe služi kao afirmaciji kvaliteta ostalih čakri. vvv.trgovinazaduso.si

Narandžasta čakra se nalazi u oblasti seksualnog i nadbubrežne žlezde: lako pronašao i osetio jednom rukom smeštena na donjem delu stomaka, ispod pupka, s druge strane, možete ga postaviti upravo na drugoj strani tela na leđima. Ako ništa drugo, možete veoma brzo osetiti toplotu između dve ruke. Ako uzmete 10 minuta, ja predlažem da se istraži kako opažate svoju čakru. Bilo utisak ili osećaj percepcija ima svoje značenje. Ako mislite da se ništa ne dešava da dođe do onoga što može da se dogodi. Od sakralnih čakra je povezana sa datom rođenja, je povezan sa (u) stvaranja i time kreativnosti. Drugi elemenat čakra je voda, tako da fizičko telo reguliše funkciju tečnosti: krvi, limfe, sluzokožu i urina. Za tečnosti karakteriše streaming pokreta, fleksibilnost i fluidnosti u celini. Kada stvari u životu se ne pokrene, to je najčešći uzrok blokade u ovoj čakri. Isto je i sa bolestima povezanim sa tečnostima i povezanih organa tela. Pošto zalihe čakra energija u polnim organima, značajan uticaj na naše seksualnosti. Ovo se odnosi na prihvatanje sebe, svoje telo i dalje (pro) stvaranja. Sakralna čakra je dom radosti života, prihvatanja i samoljublju, a time i druge.

Druga čakra je takođe povezana sa osećanjima i stoga naše odnose - za ljude, životinje i objekata, kao i mesta, ideje, verovanja. Kroz druge čakre većina bitnih veza. I ako smo dobili u prilogu da se prihvate: univerzum reaguje baš u skladu sa onim što mislimo, osećamo i verujemo o sebi! Na taj način  Brenan je napisao u svojoj knjizi svetlu Avakening:
"Veliki problem u ovom nivou je oklevanje u sebi, odbijajući sebe, pa čak i neprijateljski odnos prema sebi. To su loše navike koje ćete morati da se bave. Koje su vaše potrebe samosprejemanju i ljubavi za sebe? Napravite listu svega što pokazuje da ne voliš. Onda počnete zasebno svaku stavku. Svesno se potruditi, što samozavračanje zamenjen sa pozitivnim emocijama. Zapišite argumente koje izražavaju pozitivne emocije za sebe, a vi ponovite nekoliko puta dnevno: Ja ga volim, ja volim svoju grešku, ja sam kreativna osoba puna ljubavi, ja volim život pravite, ako vam se ne sviđa nešto što možete da promenite, ja sam svetlost Ja znam ko sam ja ... Ovo malo pažnje na to ko zapravo vam pomažu da se stvori pozitivan stav prema sebi. "

Boja druga čakra je narandžaste, pa se okružite sa njim, jedu pomorandže hranu (citrusno voće, kajsije, breskve, dinje, krastavci (utiče na vodu u organizmu) Pijte dosta vode.. Rano jutros da zapamtite jeste da imate divan protoka sakralnu cakru svetli prelepim jarkim nijansama narandžaste. pitam, duhovno vođstvo, da vam pomogne u lečenju Ispitajte svoj odnos i vidite gde ste ograničite gde ne mogu da oprostim., naći zahvalnost za iskustvo koje je doneo vezu. Posebno sam početi zaljubljivanja sebi jer ste savršen i divan! A kad se vide, tako da će početi drugi.

Kada podešavate sakralnu čakru, potrebno je mnogo nežnosti, jer puno emocija može biti pušten na slobodu. Suština sakralne čakre vam pomoći da uradite to i to da ublaži čišćenje učinio lakše.

http://zdravljenjeduse.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.