четвртак, 10. јануар 2013.

Krofne-Najbolje na Svetu!!!

Volu moji sve da jedu, i torte i kolače...Ali kada im kažem KROFNE, onda sreći nema kraja!
Već sam ranije stavila recept koji sam imala za Krofne, ovog puta sam ih radila po recepti gospodje Jakice, i zaista sam više nego zadovoljna,a evo i step by step postupak.
Prvo, sta je potrebno:
 500 g brašna
 1 jaje
 1 žumance
 prstohvat soli
 4 g suvog kvasca ili pola kocke kvasca
 2 kašike šećera
 3 dcl mleka
 2 kašike ulja
 1 kašika margarina

limunova korica
 Kvasac u malo toplog meka i malo šećera razmutiti i ostaviti da se zapenuša.
 U proseano brašno dodati jaje,žumance , so i ostatak šećera te zapenušan kvasac..
 Izmešati, pa dodati ulje, otopljeni margarin i lim.koricu.
Testo dobro mesiti rukama ili spiralnim nastavcima za testo.Ostaviti ga na toplo da se udupla!

1.Razviti testo oklagijom, debljine palca:
2.Modlom vaditi krofne, važno je modlu dobro pobrašnjaviti.
3.Ostaviti ih da se "podignu,15 minuta sa jedne strane, pa 15 minuta sa druge strane.

4.U ne bas vrelo ulje stavite krofne da se peku.I to prvo stranu koja je zadnja kisnula.
Treba poklopiti šerpu kada stavite krofne u nju, a kada ih okrenete ostavite šerpu otklopljenu.
Pazite vrlo brzo se peku.
5. Pospite prah šećer ili stavite marmeladu!!! 

 
http://vojvodjanskakuhinja.blogspot.com/2011/09/krofne-najbolje-na-svetuthe-best-donuts.html

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.