субота, 3. новембар 2012.

Kolač Beograđanka





Kolač je rađen po ovom receptu stim što sam ga ja malo modifikovala, jer sam pravila od jedne i po mere i odozgo sam stavila umućeni šam od 2 belanca i 200 gr. šećera u prahu, potom malo zapekla u rerni. Samo pazite da vam rerna ne bude pretopla jer belance hoće brzo da izgori. Meni se to desilo, nemojte i vama :)
Ovo je originalan recept.

Sastojci:

 4 žumanca
 200gr šećera
 1 šoljica ulja (mala)
 1 šolja mleka
 200gr brašna
 1 kesica praška za pecivo
 1 kašika kakaoa

gornji deo:
 4 belanca
 200g šećera
 7-8 komada jabuka
 1 kašika griza

 glazura:
 100g čokolade
 oko 50ml slatke pavlake

Uključite rernu na 180C i pripremite jabuke. Oljuštiti ih i narendati i umešati kašiku griza.

Umutiti žumanca sa šećerom. Dodati ulje i mleko i kratko izmešati.  Dodati brašno izmešano sa praškom za pecivo i kakaom. Lepo izmešati i sipati u podmazan pleh (ja sam stavila pek-papir). Peći ali ne da bude do kraja pečeno već toliko da se uhvati kora kako bi ste odozgo stavili drugi deo kolača.

Drugi deo:
Umutiti belanca sa šećerom u čvrst šam pa dodati pripremljene jabuke. Kašikom lagano izmešati masu.
Iz rerne izvaditi do pola pečen patišpanj, prekriti ga masom od belanaca i jabuka i vratiti u rernu. Temperaturu možete smanjiti na 150C pa kasnije pojačati ako je preslabo. Peći dok se lepo ne zarumeni i odvoji od zidova pleha. Otprilike 20-ak minuta ,ali nisam merila,možda i malo više. Možete bocnuti čačkalicom i ako je suva onda je gotovo.

Glazura:
Zagrejte pavlaku i prelijte čokoladu.
Ili napravite kako to radite uobičajeno.
Možete i narendati čokoladu.

Prijatno :)))

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.