среда, 7. новембар 2012.

I ništa ti neću reći….

I NIŠTA TI NEĆU REĆI ……..Venera i Neptun * uvek u srcu *
Eh samo da znam, šta u tvojoj glavi je,
Onda znala bih mozda šta i meni je,
i tebe i mene nešto izjeda, al kada plačem,
plačem kad niko ne gleda…..

I kad prestanem da razmišljam o tebi, uvek se nekako pojaviš u mojim mislima. Stvarno ne znam kako ti to uspeva. Pitam se da li si ti moja fantazija ili stvarno postojiš. Želim da znaš, da sam i ja dobra u mnogim stvarima.
Dobra sam u privlačenju tebe ali i u bežanju. Nekako mi to liči na spajanje sa muzikom u kojoj uvek osetim bar delić tvojih misli. Dobra sam u ćutanju ali ne toliko kao ti. Nikad ti neću reći ništa jer ja ne umem da volim moguće. Iako je, kažu nemoguća i nema granica, prija mi baš takva ljubav. Kad bi imala granica, ona ne bi bila za tebe a ni za mene. Zbunjujuća, tajna, blesava, slobodna, haotična, u nekim trenucima i romantična ali niko od nas to ne priznaje jer smo budalasto ponosni.   
Ali ne znaš ono što ja znam.  Znam da ću ja uvek biti tu. I nećeš mi verovati ako ti kažem da je ta ljubavna igra Venere i Neptuna najčistija, skoro nebeska. Da, zovu je i tim imenom ″Nebeska ljubav″. U njoj ima malo fantazije, vizionarstva, na dodir je savršena i puna čežnje, nesebična, nežna i nepraktična. Praktične stvari nikad nisam volela.
Priznajem da nikad neću poslušati one koji mi kažu: „Daj pusti to su nerealna očekivanja, samo idealizuješ, želiš ljubav koja ne postoji i koja je neuhvatljiva.“ Za njih znam da ne postoje, jer je oni ne vide i zbog toga im opraštam. Neću, zato što sam i sama negde takva. Ne bi mi bilo zanimljivo kad bih shvatila šta želim sad i odmah.
Pa nek prođe i cela decenija, jer iako mi izmičeš, imam vremena da te negde ugledam i nečujno volim. Nešto nam je uvek suđeno ma koliko to malo ili veliko bilo. I što te onda ne bih volela, makar izadaleka.
I na kraju da ti šapnem, da u ovakvoj ljubavi postoji još nešto što je nemoguće. Nemoguće je voleti samo jednu osobu. A ti se zapitaj ili -hej nemoj, pa dobro me znaš.

Izvor http://astrologivonabeara.wordpress.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.