недеља, 21. октобар 2012.

Jematva




                                                                     Отпремио/ла 


Jematva je dosla otvorena srca
s osmijehom na licu od uha do uha
za jubav moju prosula sve boje
a u mome srcu nigdi ziva duha

nek ti moje ruke ostanu u kosi
dok prilije vino demijane i badnje
nek jubi te zima i nek ti bude zena
ka u snu mi prite njene rice zadnje

i satrat ce me more i sol
i krist sta nosim na kostima
na tvoju nevolju ja osta sam gluh
i pravu ljubav nisam pripozna

ostat ce bez rici ka letva na kisi
na moru tisine gajeta i covik
ca podize mrize od lazi ne bune
jer jubav je slipa i uvik joj se prisi

i satrat ce me more i sol
i krist sta nosim na kostima
na tvoju nevolju ja osta sam gluh
i pravu ljubav nisam pripozna

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.