петак, 24. август 2012.

Prakticiranjem transurfinga život prestaje biti borba


Petar Lisovsky, osnivač Škole transurfinga
19/08 12:23

Osnovna ideja transurfinga zasniva se na pretpostavci da postoji prostor varijanti u kojem se čuvaju scenariji za sve moguće događaje koje materijalizira energija čovjekovih misli

Transurfing je moćna tehnika upravljanja stvarnošću koja predlaže drukčiji način razmišljanja i djelovanja koja može iz temelja izmijenti život onoga tko ju primjenjuje. Osnovna ideja transurfinga zasniva se na pretpostavci da postoji prostor varijanti u kojem se čuvaju scenariji za sve moguće događaje, a energija čovjekovih misli materijalizira neki sektor tog prostranstva.
"Svatko dobiva ono što bira, jer se energija misli ne vrti zaključana u čovjekovoj glavi, nego se širi prostorom  te prodire u sve na ovom svijetu. Kad procesom razmišljanja počnemo svjesno upravljati, život prestaje biti borba, a svijet nam dolazi u susret", tvrdi Vadim Zeland u svojoj prvoj knizi "Prostranstvo varijanti" koju je izdala Planetopija.
U stanju koje se u transurfingu naziva "jedinstvom duše i razuma" rađa se tajnovita moć zvana "izvanska namjera" koja ispunjava namjeru i ostvaruje ono što želimo postići. Transurfing je, po riječima Vadima Zelanda, način razmišljanja i djelovanja kojim se postiže ono što želite, a svatko ju može svladati i koristiti.
Uvijek biti prisutan
Vadim Zeland, ruski fizičar, autor transurfinga Vadim Zeland, ruski fizičar, autor transurfinga"Za čovjeka je najvažnije stalno pažljivo pratititi ono što dolazi u njegov um i srce", tvrdi Petar Lisovsky, osnivač Škole transurfinga koji se zainteresirao za ovu tehniku životne transformacije nakon što sam pročitao rukopis prve knjige Vadima Zelanda. "Tada sam shvatio sam da sam već neko vrijeme živio na sličan način te sam transurfing odlučio približiti širokoj publici. Bilo mi je sasvim jasno da se naše ideje najprije događaju u nevidljivom, metafizičkom, a zatim u vidljivom, fizičkom svijetu. Zahvaljujući transurfingu moj se život uvelike promijenio: poboljšao sam odnose s bivšom suprugom, razvio odličan odnos s kćeri koja sada živi kod mene, u izdavačkom sam poduzeću zaposlio puno suradnika koji su preuzeli dio mog nekadašnjeg posla, tako da sam pokrenuo", kaže Petar Lisovsky.
Knjiige Vadima Zelanda objavljene na 15 jezika, među kojima i na japanskom, kineskom, engleskom i njemačkom, za svladavanje tehnike nije potrebna škola. Dovoljno je pročitati knjige te raditi na sebi. Svaki čovjek ima svoju posebnu životnu situaciju i najbolje može sam shvatiti kako primijeniti principe transurfinga na vlastiti život.
"Jedan od glavnih principa transurfinga je naučiti uključivati svog čuvara, jer ljudi koji to ne svladaju žive nesvjesno, na bazi navika. Transurfing kaže i da svaki čovjek ima određenu količinu energiju te da izlučuje vibracije određene frekvencije, a kad puno ljudi izlučuje vibraciju iste frekvencije, formira se klatno, drugi važan pojam u transurfingu. To klatno počinje upravljati ljudima, skuplja njihovu energiju i povećava svoju kao da je pravi živi organizam", kaže  Petar Lisovsky.
Život izvan klatna
Klatno nije ni dobro ni loše, nego jednostavno nešto što postoji. Primjeri klatna su obitelj, poslovi, društvene organizacije, moda ili popularni TV programi. Ako čovjek nije svjestan svojih ciljeva, on upada u ciljeve klatna te mu predaje svoju energiju.
"Životni se ciljevi u transurfingu predstavljaju kao slike koje zamišljamo da se događaju u stvarnosti i one se s vremenom i dogode jer realizaciji u materijalnom svijetu prethodi realizacija u metafizičkom svijetu. Svijet je puno širi i razgranatiji od onoga što mi osjetilima možemo osjetiti. Transurfing nam pomaže da vidimo kako sami sebe ograničavamo te da pomaknemo svoje granice i počnemo djelovati šire", kaže Petar Lisovsky.
TONKO VULIĆ





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.